maanantai 26. maaliskuuta 2012

Neljännesvuosisata!


Mulla on tänään synttärit! Täähän on jo ihan aikuisen ikä, jännää. Aamulla me saatiin vieraiksi Ansku ja Oiva. Ansku oli leiponut mulle ihanan synttärikakun. Syötiin ja leikittiin vähän aikaa täällä, kunnes päätettiin lähteä itikseen tarkastamaan TIGER-kauppa. Se oli täynnä kaikkea ihanaa tarpeellista ja tarpeetonta krääsää. Kotiinkin lähti iso kasa kaikkea. Pitääkin kuvata ne vaikka huomenna.

Matilda on käyttäytynyt synttäreiden kunniaksi kuin pikkuinen tihulainen. Se tekee kaikkea kiellettyä ja nauraa päälle. Käytiin itiksessä syömässä ja se sai jollain ihmeen keinolla kiinni mun cokis-mukista ja heitti kaikki limut itsensä ja mun päälle.

Synttärilahjaksi sain toivomani singerin ompelukoneen. En ole ommellut yläasteen käsityötuntien jälkeen, mutta tekemällä sitä kai oppii, into on ainakin kova! Käytiin ostamassa jo muutamaa kangastakin, ajattelin ommella Matildalle pussilakanan, sitä ei varmaan kovin helposti saa pilattua. 
Saan myös myöhäisenä synttärilahjana liput kummanki kaa-näytelmään, en malta odottaa!


4 kommenttia:

  1. Oikein paljon onnea! :) Mäkin olen haaveillut ompelukoneesta, harmi kun omat synttärit meni jo....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Jos ens synttäreinä sitten, eiks ompelukone kuulu kuitenkin semmoseen (tämmöseen) mummoikään :D

      Poista
  2. myöhästyneet onnittelut!
    ja tässähän sä sen kaupan nimen mainitsitkin.. jos oot menossa sinne vielä ja haluut ostaa meillekin jotain niin.. :D maksan kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllähän sinne on pakko uudestaankin mennä ;) Valikoimat kai vaihtuu aika usein, tossa on se nettisivu http://www.tiger-stores.fi/ Mä voin ilmotella kun suuntaan sinne taas :D

      Poista