lauantai 5. marraskuuta 2011

Kotiäidin pelastus

Vauvan kanssa aika on välillä tiukilla. Jostain pitää tinkiä. Minä tingin usein hiustenpesusta. Normaalisti pesen hiukset vähintään joka toinen päivä, mutta nyt välit ovat vähän pidentyneet. Kuivashamppoo onkin pelastanut monta hiuskatastrofia.


Olen kokeillut montaa eri merkkiä ja löytänyt kaksi ehdotonta suosikkia. Klippoteketin kuivashampoo levittyy hyvin hiuksiin, tuoksu on miellyttävä ja lopputulos tuuhea. Hiukset tosin jäävät hieman tahmean tuntuisiksi. Batsten kuivashamppoo levittyy hyvin ja saa hiukset oikeasti puhtaan tuntuisiksi. Tuuheutta tällä ei saa ihan yhtä hyvin kuin klippoteketillä mutta se ei haittaa. Ainut miinus oli tuoksu. Tämän piti olla original, eli ei minkään tuoksuinen, mutta minun nenääni se haisee hieman pistävälle. Seuraavalla kerralla pitää kokeilla sarjan tuoksullisia versioita.

Ja jos kuivashamppoo on päässyt loppumaan niin voi turvautua pipoon.

2 kommenttia:

  1. mulla on kans tota klippotekin kuivashampoota, mut mä en osaa käyttää kuivashampoota oikein :D mun hiuksista tulee vaan likasemman näköset ku laitan tota :( oisko antaa vinkkejä? :)

    VastaaPoista
  2. Hmm.. Mä suihkutan sitä noin 20-30cm etäisyydeltä ja jakaus jakaukselta. Siis aina sinne jakauksen alle :D Ja sitten vaan harjaan hiukset läpi. Toivottavasti oli apua :)

    VastaaPoista